duminică, 27 ianuarie 2008

O lume de umbre

Ciudat... Mereu am crezut
Ca shtiu cine sunt!
Acum daca m-ai intreba
Nu as shti...


M-am pierdut intr-o lume nebuna
In care nu am cum sa ma incred in nimeni!
Absurd!?!!....ma intreb!
Nu cred.


Fiecare e prea preocupat de sine!!
ABSURD
Am uitat ce inseamna...
Am uitat ce inseamna viata!


Am uitat sa existam!!!
absurd....
Nimeni nu ishi mai are identitatea
Eu am piedut-o cand m-am nascut

Pentru ca m-am nascut
NU CREZI!?!??
Dar nu te mai recunoshti....
Pentru ca eshti o umbra....

O LUME DE UMBRE

2 comentarii:

superhero spunea...

nu stiam ca esti poeta..
sa stii ca m-a impresionat mica ta poezioara, s amai scrii de acum inainte... si sa stii ca absurdul este cel care ne face sa cautam un sens vietii si sa nu o lasam sa treaca pe langa noi ;)

Darie Ducan spunea...

Imi place ce citesc. Mai posteaza poeme si da o tura si prin blogul meu! Spor la scris, ai talent.

http://darieducan.blogspot.com/
cu bine,
Darie Ducan