sâmbătă, 26 ianuarie 2008

o minune

nu credeam k o sa mai vina si zile din astea....ma simt fantastic...toata ziua am umblat aiurea....sau cu un scop....nu stiu.....am fost alaturi de prieteni....am ras cu pofta....dupa muuult tomp in care nu am facut-o...totul s-a rezumat la clipa.....si m-am simtit extraordinar......nu stres, nu griji, nu interdictii...eu muzik shi prietenii.....e pentru prima oara cand nu simt nevoia sa scriu in versuri...scriu doar ce simt...ca intr-o pagina de jurnal:>......e minunat sa pot sa o regasesc pe ralu...acea ralu pe care o credeam de mult pierduta...sunt EU.....bomba atomik, copchila energik... Un suflet impacat cu el insushi......am reinceput sa traiesc:X

3 comentarii:

Anonim spunea...

spune nu drogurilor!

ralu spunea...

heey...nu era vorba despre droguri...cred k e pt k am avut o saptamana foarte incarcata....aveam nevoie de o pauza.....si s.a intamplat sa fie azi....

superhero spunea...

ma bucur foarte mult ca te-ai regasit... si sper sa o tii tot asa... fericita
app... nice blog >:D<